|
Issue |
Title |
|
Vol 3, No 4 (2017): out-dez. |
From theory to practice: the formation of the contemporary administrator stimulated by active methodologies |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Ana Maria Jerônimo Soares, Rodrigo Leone Alves, Elma Núbia de Medeiros Araújo Targino |
|
Vol 3, No 4 (2017): out-dez. |
The importance of the junior company for an andragogy learning |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
David Silva Franco, Andressa Zorzo Seibert |
|
Vol 3, No 2 (2017): abr.-jun. |
Para além das metodologias ativas: uma reflexão sobre a indução da qualidade em cursos de Administração |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Thiago Henrique Almino Francisco, Yuri Borba Vefago, Alexandre Moraes Ramos, Izabel Regina de Souza |
|
Vol 3, No 1 (2017): jan-mar. |
Orientação de estágio em Administração: aproximando teoria e prática? |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Sheila Patrícia Ramos Beckhauser, Júlio Cesar Lopes de Souza, Iara Regina dos Santos Parisotto, Maria José Carvalho de Souza Domingues |
|
Vol 6, No 3 (2022): jul.-set. |
Project-Based Learning: Physical Education Business Fair case |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Daniel Zonzini Voltan, Beatriz Leme Passos Carvalho |
|
Vol 4, No 3 (2018): jul.-set. |
Teaching and learning in distance education: the use of games as a didactic-pedagogical proposal in the teaching of the administration - a report of experience |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Jhony Pereira Moraes |
|
1 - 6 of 6 Items |
|