|
Issue |
Title |
|
Vol 4, No 1 (2018): jan-mar. |
University teaching beyond the classroom: an action research in the discipline train-ing and development of collections |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Jorge Santa Anna |
|
Vol 3, No 4 (2017): out-dez. |
The imperative on the innovation and the building of an innovative teaching |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Daniela Pederiva Pensin |
|
Vol 3, No 1 (2017): jan-mar. |
A construção da identidade docente por bacharéis no ensino superior |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Catiane Raquel Sousa Fernandes, Izabel Luíza Rodrigues de Sousa Viana, Aurilene de Macedo Alves, Luciana Soares Macedo, Ana Maria Gomes de Sousa Martins, Malvina Thais Pacheco Rodrigues |
|
Vol 6, No 2 (2022): abr.-jun. |
The female civil engineers on teaching: a case study in UDESC |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Luisa Pereira Manske, Myrrena Inácio |
|
Vol 3, No 1 (2017): jan-mar. |
A docência no ensino superior: reflexões e perspectivas |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Rúbia Emmel, Alexandre José Krul |
|
1 - 5 of 5 Items |
|