|
Issue |
Title |
|
Vol 13, No 1 (2021): January-June |
Factors Associated with School Failure in High School: Theses/Dissertations Analysis |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Maikele Roloff Dias, Tatiele Jacques Bossi |
|
Vol 10, No 1 (2018): Janeiro/Junho |
Teachers, Failure and School Success: A Study in the Brazilian Educational Context |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Monica Araújo Damasceno, Fauston Negreiros |
|
Vol 13, No 2 (2021): julho-dezembro |
Stress and Subjective Well/Ill-Being in Undergraduate Students: An Explanatory Model |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Leogildo Alves Freires, Renan Pereira Monteiro, Elisa Tavares Rios Gouveia, Juliana Gomes Yabe, Gleidson Diego Lopes Loureto, Sheyla Christine Santos Fernandes |
|
Vol 13, No 1 (2021): January-June |
Characteristics and Specificities of Playing with Structured and non-structured toys |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Manuela de Lima, Gabriela Dal Forno Martins, Gabriela Vieira Soares de Abreu |
|
Vol 12, No 2 (2020): July/December |
Early Childhood Education: A case Study About the Teaching Work |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Francisco Pablo Huascar Aragão Pinheiro, Maria de Fátima Vasconcelos da Costa, Adriana Alcântara dos Reis, Elysne Camelo, Andressa Fernandes Holanda, Emanuel Meireles Vieria, Cássio Adriano Braz de Aquino |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
Non-suicidal Self-harm in Adolescence and the Work of the School Psychologist: A Narrative Review |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Izabella Mendes Sant'Ana |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
School Councils for wat? Analysis of an Experience With School Democratic Management |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Antonio Euzébios Filho |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
Psychology and Higher Education: Petty-Bourgeois Aspirations and Daily Contradictions in Scholarship Students |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Flávia de Mendonça Ribeiro, Raquel Souza Lobo Guzzo |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
Psychology as a Tool for the Democratization of Education: An Experience Report |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Augusto Calixto, Aline Beckmann Menezes, Paulo Goulart |
|
Vol 2, No 1 (2010): Janeiro/Junho |
¿Aprende en Grupo el Alumnado Mayor?. Aspectos Psicosociales del Aprendizaje Activo-Cooperativo |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Manuel Marín, Alfonso J. García, Yolanda Troyano |
|
1 - 10 of 10 Items |
|