|
Issue |
Title |
|
Vol 13, No 1 (2021): January-June |
Factors Associated with School Failure in High School: Theses/Dissertations Analysis |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Maikele Roloff Dias, Tatiele Jacques Bossi |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
School Councils for wat? Analysis of an Experience With School Democratic Management |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Antonio Euzébios Filho |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
School Psychology in Public High School: The rap as Mediation |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Vera Lucia Trevisan de Souza, Maura Assad Pimenta Neves |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
Psychology and Higher Education: Petty-Bourgeois Aspirations and Daily Contradictions in Scholarship Students |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Flávia de Mendonça Ribeiro, Raquel Souza Lobo Guzzo |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
Psychology as a Tool for the Democratization of Education: An Experience Report |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Augusto Calixto, Aline Beckmann Menezes, Paulo Goulart |
|
Vol 15, No 2 (2023): Julho-Dezembro - Número Temático: Pesquisas em Organizações e em Saúde |
Characteristics of Teaching Teleworking in Basic Education During the COVID-19 Pandemic |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Elenise Abreu Coelho, Lara Barros Martins, Aline Cardoso Siqueira, Naiana Dapieve Patias |
|
Vol 10, No 1 (2018): Janeiro/Junho |
Teachers, Failure and School Success: A Study in the Brazilian Educational Context |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Monica Araújo Damasceno, Fauston Negreiros |
|
Vol 14, No 1 (2022): Janeiro-Junho |
Facilitators and Institutional Obstacles in University Integration and Permanence: Perceptions of Quota Holders |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Patrícia Albanaes, Maiana Farias Oliveira Nunes, Valéria de Bettio Mattos |
|
Vol 13, No 2 (2021): julho-dezembro |
Inclusion of Children With Autism: Teachers’ Perceptions |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Luana Stela Weizenmann, Fernanda Aparecida Szareski Pezzi, Regina Basso Zanon, Franciele Moser Bach |
|
Vol 13, No 2 (2021): julho-dezembro |
Stress and Subjective Well/Ill-Being in Undergraduate Students: An Explanatory Model |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Leogildo Alves Freires, Renan Pereira Monteiro, Elisa Tavares Rios Gouveia, Juliana Gomes Yabe, Gleidson Diego Lopes Loureto, Sheyla Christine Santos Fernandes |
|
Vol 13, No 1 (2021): January-June |
Characteristics and Specificities of Playing with Structured and non-structured toys |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
|
Manuela de Lima, Gabriela Dal Forno Martins, Gabriela Vieira Soares de Abreu |
|
Vol 11, No 1 (2019): Janeiro/Junho - Em defesa de uma Psicologia Escolar/Educacional crítica |
Non-suicidal Self-harm in Adolescence and the Work of the School Psychologist: A Narrative Review |
Abstract
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
|
Izabella Mendes Sant'Ana |
|
1 - 12 of 12 Items |
|